Pages

Gurlzz

Be yourself what ever you are. Sincere is important. Smile always. Value yourself. With that, you'll have appreciation of the aesthetic due your bravely. Work hard, work smart.

Wednesday 10 October 2012

Speechless

Waktu sentiasa sahaja berubah... mentari tak pernah lupa menjenguk alam setiap pagi. apabila malam mnjelma, matahari trbenam, mmberi kebenaran bulan utk mengganti. masa seakan pantas berjalan. tanpa aku menyedari, bulan bersilih ganti. meninggalkan aku bersendirian didlm kotak hati. ombak sentiasa melamar pantai. lalu mmbawa kepinagn hati. angin yg bertiup, seakan menjerut perasaan. hujan yg kadangkala timbul, seakan mengetahui rahsia hati. hati yg sepi, sunyi.. tiada sesiapa mengetahui.. disebalik senyuman yg terukir, pasti ada air yg mengalir. namun hanya turun didlm hati. 
dan aku masih kekal begini.. tanpa ada rasa simpati.. dia meninggalkan aku sendiri. mncari pengganti.. utk dijadikan cinta sejati. tapi aku masih berdiam diri. biarkanlah... biarkan.. luka ini tetap sembuh juga satu hari nanti..

No comments:

Post a Comment